Desenvolupem el projecte ‘Voluntariat’

24/08/2026

Al Casal dels Infants desenvolupem, dins la convocatòria ‘Subvencions a entitats de l’àmbit de polítiques socials del Departament de Drets Socials i Inclusió per als exercicis 2025 i 2026’, el projecte ‘Voluntariat’, que té per objectiu promoure la sensibilització i captació del voluntariat per garantir un equip compromès amb la transformació social i el treball per la millora de la comunitat de cada barri.

El voluntariat ha estat sempre un element clau per l’entitat. És un element  primordial en el funcionament dels projectes, però també per a la pròpia entitat. La base social és la que fa possible assolir l’objectiu de millorar la qualitat de vida d’infants, les seves famílies i les comunitats on viuen. A través del Programa de Voluntariat volem incidir sobre la capacitat de participació externa i interna de l’entitat a partir del foment de voluntariat 

El programa, que té una durada d’un any, està subvencionat pel Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya.

Desenvolupem ‘Voluntariat’ als municipis de Barcelona, Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs i Salt.

Col·laboracions institucionalsDesenvolupem el projecte ‘Voluntariat’