REF.:DPC-2511ESG

Borsa de treball per substitucions puntuals

Formació

Titulació universitària en l’àmbit de l’educació (Magisteri, Pedagogia, Educació Social, Psicologia).
Cicle Formatiu de Grau Superior en l’àmbit de l’educació (Integració Social, Animació Sociocultural).

Experiència

Mínim 1 any d’experiència.
Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C)
Experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb població en situació de desavantatge social.
Experiència en el treball d’elements socioeducatius a través dels processos grupals.

Competències

Competència en l’acompamnyament de l’equip de voluntariat i alumnes en pràctiques.
Capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa acord amb les necessitats detectades.
Dinamisme i autonomia.

Treball

Realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants, joves o famílies en risc social: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels plans de millora (tutories, entrevistes amb les famílies i coordinació amb la xarxa).
Realització de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts.
Intervenció socioeducativa en grup i individualment.
Acompanyament de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques.
Gestió en temes vinculats amb el programa ProInfància.

Horari

Variable en funció del tipus de substitució, de dilluns a divendres. Les jornades laborals poden ser d’entre 15 i 30 hores setmanals i en horaris de tarda, generalment.

Contractació

Temporal

Altres

En el cas de substitució amb categoria Educador/a a 30h/setmanals són 1.596,35 € bruts mensuals per 12 pagues.
En el cas de substitució amb categoria Integrador/a a 20h/setmanals són 962,51 € bruts mensuals per 12 pagues.

La durada de les substitucions poden ser variables en funció de les baixes a cobrir (una o varies setmanes), a concretar abans de l’inici de contracte. Es farà una trucada a les persones que estiguin interessades per incloure-les a la nostra borsa anual.

Oferta en PDF

ALTRES OFERTES

No hi ha notícies per a aquesta etiqueta

The posts you requested could not be found. Try changing your module settings or create some new posts.

Borsa de treball per substitucions puntuals